Da li mogu zameniti ili vratiti artikl koji sam dobio a dobiti nazat svoj novac?
Da možete naravno.
Da li radite stampu po porudzbini za kupljene proizvode ?
Da naravno, za sve detaljne informacije možete nas kontaktirati OVDE
Kako vas mogu kontaktirati?
Sve informacije kako da stupite u kontakt sa nama možete dobiti OVDE
Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?
Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.
Ne mogu da se setim svoje lozinke. Šta je potrebno da uradim?
Ukoliko ste zaboravili lozinku, molimo koristite opciju za obnovu zaboravljene lozinke, koja se nalazi na stranici za prijavljivanje.
Kako mogu da promenim podatke svog naloga?
Da biste promenili podatke svog korisničkog naloga, molimo prijavite se i koristite opciju Ažurirajte nalog, koja se nalazi u odeljku Moj nalog.
Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?
Za više informacija o dostupnosti proizvoda, molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu, koji se nalazi u footer-u sajta.
Mogu li pogledati istoriju svojih porudžbina?
Istoriju svojih porudžbina možete pogledati na sajtu, u odeljku Moj nalog.
Želeo bih da primam dodatne informacije koje se ne mogu naći na sajtu. Šta treba da uradim?
U ovom slučaju molimo kontaktirajte nas koristeći Kontakt formular na sajtu.